DUYURULAR

<br />
<b>Notice</b>:  Undefined variable: resimAd in <b>/home/u7932658/public_html/icerik/duyurular.php</b> on line <b>145</b><br />
28/02/2016
Tv İzleyici Ölçümünde Yeni Trendler Konferansı
TİAK A.Ş.'nin düzenlediği TV İZLEYİCİ ÖLÇÜMÜNDE YENİ TRENDLER konulu konferans, 28 Şubat 2016 tarihinde Doğuş Maslak Center'da yaklaşık 150 kişilik katılımla gerçekleştirmiştir.
RTÜK Yöneticileri, Reklam Verenler, Reklamcılar, Televizyon Kanalları Temsilcileri ve konuyla ilgili Akademisyenlerin katıldığı konferansın açılış konuşması RTÜK Başkanı Prof. Dr. İlhan YERLİKAYA ve TİAK A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı İbrahim EREN tarafından yapıldı.
Konferansın ana teması; son yıllarda TV İzleme Alışkanlıklarında, TV İzleme Araçlarında ve izleyicilerin Kullandıkları Platformlarda görülen değişimin TV izleme ölçümlerine yansımalarının ne yönde olduğu ve bu değişimlerin farklı ülkelerde TV İzleme ölçümlerine ne şekilde yansıdığı olmuştur.
TV izleme Ölçümünün tüm taraflarının konuşmacı olarak bir araya geldiği konferansta; Reklamverenlerin, Televizyon Sektörünün ve Ölçümleme Şirketlerinin Bakış Açılarını yansıtmak üzere konularında uzman temsilciler sunumlarını dinleyicilerle paylaştı.
REKLAMVERENLER ADINA: UNILEVER Medya Direktörü Aslı KÖKÜKFAKI
TELEVİZYON SEKTÖRÜ ADINA: SKO Hollanda Genel Müdürü Bas DE VOS, DISCOVERY NETWORKS Araştırma ve Strateji Direktörü Alex NIELSEN, KANTAR MEDIA İngiltere TV Ölçümleme Genel Müdürü MARGO SWADLEY
ÖLÇÜMLEME ŞİRKETLERİ ADINA: KANTAR MEDIA Global CEO Richard ASQUITH, COMSCORE İspanya Endüstri İlişkileri Başkanı Stuart WILKINSON, KANTAR MEDIA Müşteri Hizmetleri Direktörü Daniel FLYNN Konferansta, İspanya, Norveç, Danimarka, İngiltere, Hollanda örneklerinden hareketle izleyicilerin çoklu ekran olarak tanımlanan televizyon ve televizyon dışında bilgisayar, tablet ve akıllı telefonlardan yaptıkları canlı izlemeler ve talebe bağlı sonradan izleme davranışının söz konusu ülkelerde geldiği boyutlar ve bu izleme yöntemlerinin TV izleme içindeki payı öncelikle aktarıldı.
Tüm konuşmacılar, izleyicilerin değişen medya izleme davranışları içinde televizyonun önemine vurgu yaparak, dijitalin yükselişi olsa da reklam harcamaları içinde televizyona ayrılan payın her zaman önemini koruyacağı, TV ve dijitalin birlikte kullanılacağı uygulamaların artacağı sonuç olarak bu ortamda televizyon izleme ölçümlerinin öneminin artacağını vurguladılar.
Konferansın son bölümünde TİAK A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı İbrahim EREN'in moderatörlüğünde TÜM BUNLAR TÜRKİYE İÇİN NE İFADE EDİYOR? başlığı altında tüm katılımcıların dahil olduğu bir panel gerçekleştirildi.
Copyright © 2017 by TİAK A.Ş.