KANTAR MEDIA’nın 1 Ocak 2019 tarihi itibarıyla TİAK A.Ş. Abonelerine hizmet vermeye başladığı TV REKLAM HARCAMALARI ANALİZİ VE RAPORLAMASI SERVİSİ lansman toplantısı 4 Ocak 2019 tarihinde tüm endüstriye yönelik olarak POINT HOTEL’de gerçekleştirilmiştir.
Toplantıya Televizyon Kanallarını temsilen 23, Medya Planlama Ajanslarını temsilen 43 kişi olmak üzere toplam 66 kişi katılmıştır.
Açılış konuşmalarını TİAK A.Ş. Genel Müdürü Dursun GÜLERYÜZ ve KANTAR MEDIA Genel Müdürü Mesut SAKAL’ın yaptığı organizasyonda, KANTAR MEDIA Genel Müdür Yardımcıları Erdem TOLON ve Kemal ÖZDEN TV Reklam Harcamaları Analizi Servisi Genel Değerlendirmesini ve TV Reklam Harcamaları Verilerine Erişim ve Analiz Araçları ile ilgili bilgi vermiştir.
Erdem Tolon gerçekleştirdiği sunumda servis ile ilgili olarak düşünceleri şu şekilde özetlemiştir “TV Reklam Harcamaları Analizi Servisi dahilinde TİAK A.Ş. tarafından resmi sağlayıcı olarak seçilerek sektörümüze verileri üretecek olmanın mutluluğunu yaşamaktayız. Günlük olarak 160 Televizyon Kanalı dahilinde 35 alt spot tipi bazında reklam yatırımlarını reklamlara ait görseller ile beraber Kantar Media’nın global yazılımları olan InStar v.4.12 ve AdExpress yazılımları ile sunarak sektörümüze katma değer sağlayacağız”. Son olarak KANTAR MEDIA Kıdemli Müşteri Danışmanı Tahir Emre KAŞLI katılımcılardan gelen soruları Erdem TOLON ve Kemal ÖZDEN’le birlikte cevaplamışlardır.